
EFEKTÍVNA INTERNETOVÁ STRÁNKA
Na vytvorenie efektívnej internetovej stránky je potrebné poznať najmä vlastný podnik, zákazníkov, konkurenciu a trh na ktorom podnik pôsobí.
Efektívny web
Pred tvorbou nového webu s Vašou pomocou vytvoríme
- SWOT analýzu podniku,
- Konkurenčnú anlýzu,
- Zákaznícku analýzu,
aby sme zistili Vaše postavenie na obsluhovanom trhu.
Dizajn na mieru
Užívateľsky priateľská stránka
Responzívny web
Pri tvorbe efektívnej internetovej stránky by sme mali postupovať podľa týchto zásad:
1. ÚČEL - Kvalitý web dizajn vždy vychádza v ústrety potrebám používateľa. Musíme si ujasniť, aký druh informácií naši zákazníci na stránke hľadajú. Každá stránka nášho webu musí mať jasný cieľ, a splniť špecifické potreby užívateľov webovej stránky najefektívnejším možným spôsobom.
2. KOMUNIKÁCIA - ľudia na webe chcú získať informácie rýchlo, takže je dôležité, s nimi na stránke jasne komunikovať. Zákazníci pri výbere produktov navštívia viacero stránok a práve preto im musíme podávať informácie jasnou rečou, aby boli ľahko čitateľné.
3. OBRÁZKY - obraz môže komunikovať tisíce slov. Výber správnych obrázkov je pre webovú stránku veľmi dôležitý a môže pomôcť zlepšiť positioning značky a priblížiť ju cieľovej skupine. Mnoho internetových stánok používa neprofesionálne fotografie. Tomuto sa treba vyvarovať a radšej profesionálne obrázky nakúpiť od špecializovaných portálov, vďaka čomu dokážeme zvýšiť úroveň a vzhľad internetovej stránky. Používanie grafov, infografík a videí môže byť na komunikáciu s cieľovou skupinou taktiež veľmi účinné a často krát efektívnejšie ako napísať kúsok textu.


4. FARBY - dobre zvolená paleta farieb môže zvýšiť používateľovi komfort na internetovej stránke a dokáže vytvoriť rovnováhu a harmóniu. Používanie navzájom kontrastných farieb pre text a pozadie za ním uľahčujú návštevníkom čítanie. Žiarivé farby vyvolávajú emócie a preto by mali by na stránkach používané striedmo. A v neposlednom rade medzery, vďaka nim dokážeme dať stránke moderný a prehľadný vzhľad.
5. NAVIGÁCIA - táto zásada spočíva v tom, aké ľahké je pre používateľov stránky pohybovať sa nej, nájsť tam predmet svojho záujmu a informácie o ňom. Je dôležité navrhnúť stránku tak prehľadne, aby spĺňala pravidlo „Troch klikov“, to znamená, že návštevník stránky našiel vyžadovanú informáciu počas maximálne troch kliknutí.
6. ROZLOŽENIE OBSAHU - náhodné rozmiestnenie obsahu na stránke môže pôsobiť veľmi chaoticky. Sieťové usporiadanie obsahu do sekcií, stĺpcov a boxov vedie k lepšie vyzerajúcemu webovému dizajnu stránky.
7. MOBILNÁ OPTIMALIZÁCIA - v súčasnosti je bežné, že na webové stránky prichádzajú používatelia z rôznych zariadení s odlišnými veľkosťami obrazovky a rozlíšením. Ak internetová stránka nie je optimalizovaná pre mobilné vyhľadávanie môže sa stať, že návštevníci prichádzajúci z mobilných telefónov nebudú môcť pohodlne čítať obsah na stránke a web opustia.
Povedzte nám o svojom podnikaní
A my Vám pripravíme plán internetovej propagácie na mieru
Napíšte nám o svojom podnikaní
a my pre Vás zadarmo pripravíme analýzu kľúčových slov
“Keď som zadávala objednávku na novú internetovú stránku, stretli sme sa a povedala som svoju predstavu. To som ale netušila, že nový web bude vyzerať až tak dobre.”

"Chalani z efektívneho webu mi vytvorili stránku a behom dvoch mesiacov som bol na prvej strane vo vyhľadávaní. Z mojej strany je to veľká spokojnosť a zadal som objednávku aj na ďalšie stránky."

